CARA-CARA MEMBUAT PEMBAYARAN PERKHIDMATAN

Cara Pembayaran:


Agensi Kerajaan Persekutuan
Bayaran boleh dibuat di Seksyen Akaun menggunakan mod pembayaran kerajaan seperti:

Kew. 304 - Pin. 1/92(Cek). Bayar kepada Pencetak Kerajaan.

**Bagi semua agensi kerajaan negeri kos percetakan dan pembekalan alat tulis adalah pra-bayar

Bukan Kerajaan (Di Kaunter Seksyen Akaun)
Tunai, Wang Pos, Kiriman Wang, Draf Bank - Bayar kepada Pencetak Kerajaan. Pembayaran hendaklah dibuat di kaunter Seksyen Akaun.

Kew. 304 - Pin. 1/92(Cek). Bayar kepada Pencetak Kerajaan.

**Cek Peribadi tidak dilayan

**Semua pembayaran/urusniaga dalam bentuk Ringgit Malaysia (RM)



Pertanyaan Progres:


Pertanyaan
Agensi kerajaan negeri yang mempunyai kemudahan internet boleh menyemak progres pesanan percetakan secara online melalui Sistem JCK atau;

Menghubungi Unit Penyelarasan dan Perhubungan Awam. Telefon: 088-538261 (talian terus)

Bagi pertanyaan mengenai bekalan alat tulis sila hubungi Ketua Seksyen Bekalan Stor:

Telefon: 088-538731 (talian terus)

Emel: Diana.Yap@sabah.gov.my



Keterangan Lanjut:


Ketua Penolong Pencetak Kerajaan
Emel: Donny.Ponong@sabah.gov.my

Telefon:088-538239 (talian terus)

Bahagian Perancangan dan Pengeluaran

Penolong Pencetak Kerajaan
Emel: Fauziah.Jalimbun@sabah.gov.my

Telefon:088-538203 (talian terus)

Bahagian Perancangan dan Pengeluaran

Ketua Unit Anggaran dan Kos Percetakan
Telefon:088-538744 (talian terus)